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dc.contributor.authorEkinci, Yuksel
dc.date.accessioned2014-12-09T13:03:49Z
dc.date.available2014-12-09T13:03:49Z
dc.date.created2014
dc.date.issued2014-12-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10630/8526
dc.description.abstractResearch Objectives The objectives of this study are to: - Assess external validity of Nam et al.’s (2011) CBBE model in different culture (Turkey) and new service context (fashion retailing). - Compare validity of Nam et al.’s (2011) CBBE model with the brand equity model introduced by Yoo and Donthu (2001). - Expand the Nam et al.’s (2011) model by introducing “brand awareness”.es_ES
dc.description.sponsorshipUniversidad de Málaga. Campus de Excelencia Internacional Andalucía Tech.es_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjectMarcas registradases_ES
dc.subjectModaes_ES
dc.titleConsumer Based-Brand Equityes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.centroFacultad de Ciencias Económicas y Empresarialeses_ES
dc.relation.eventtitleConferencia Departamento de Economía y Administración de Empresas, y Programa de Doctorado Economía y Empresaes_ES
dc.relation.eventplaceAula 29 de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresarialeses_ES
dc.relation.eventdate28 de noviembre de 2014es_ES


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