JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditoresEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Ver ítem 
    •   RIUMA Principal
    • Investigación
    • Ponencias, Comunicaciones a congresos y Pósteres
    • Ver ítem
    •   RIUMA Principal
    • Investigación
    • Ponencias, Comunicaciones a congresos y Pósteres
    • Ver ítem

    Peer Review as a Tool for Telecommunication Studies Teaching During COVID.

    • Autor
      Muñoz-Gallego, Antonio JesúsAutoridad Universidad de Málaga; Moreno-Sáez, Rafael JesúsAutoridad Universidad de Málaga; Fortes-Rodríguez, SergioAutoridad Universidad de Málaga; Serrano-Aguilera, Juan JoséAutoridad Universidad de Málaga; Mercade-Mele, PereAutoridad Universidad de Málaga; Martín-Fernández, CristianAutoridad Universidad de Málaga
    • Fecha
      2021
    • Palabras clave
      Investigación activa en educación
    • Resumen
      The consequences of COVID-19 have had an impact on all sectors, in particular on education. During the last academic year, different teaching methodologies have been applied, many of them of technological nature, in order to mitigate the adverse effects caused by COVID-related confinements. In this paper, we present the implementation of an experience based on peer reviewing in a Telecommunication degree at the University of Málaga. This experience is part of an educational innovation project, and as a useful tool, one of the reasons is that it can be applied in different teaching scenarios. In this work, peer review has been implemented in two semesters of the same subject, belonging to the same degree in two consecutive years, one preCOVID and the other during COVID. Hence, a detailed assessment is provided in order to decipher possible unknowns about the impact that the pandemic may have had on the learning of our students.
    • URI
      https://hdl.handle.net/10630/34762
    • Compartir
      RefworksMendeley
    Mostrar el registro completo del ítem
    Ficheros
    ETCON-2021F Congreso Internacional.pdf (308.1Kb)
    Colecciones
    • Ponencias, Comunicaciones a congresos y Pósteres

    Estadísticas

    Buscar en Dimension
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
     

     

    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
    REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA