JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Quero-Gervilla, María José"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 21-40 de 40

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Institutions and business customer experience: the role of interfunctional coordination and service co-design. 

        Ruiz-Alba Robledo, José Luis; Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; López-Tenorio, Pablo J. (Elsevier, 2023-01-20)
        This paper contributes to a better understanding of the complex phenomenon of institutions and the moderation of the main antecedents of business customer experience. Following a combination of literature review and three ...
      • Manual de Marketing y Comunicación Cultural. 

        Leal Jimenez, Antonio; Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga (Dirección General de Universidades de la Consejería de Economía, Innovación y Ciencia de la Junta de Andalucía. Servicio de publicaciones de la Universidad de Cádiz, 2011)
        Manual de gestión cultural. Combina una perspectiva académica con utilidades de interés para el gestor cultural.
      • Marketing cultural. 

        Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga (Observatorio Cultural de las Universidades Públicas Andaluza, 2023)
        La revolución digital supone un gran reto a la vez que una gran oportunidad para las organizaciones culturales, que se enfrentan a un contexto que le brinda la oportunidad de romper con los formatos tradicionales para ...
      • Marketing Cultural. El enfoque relacional en las entidades escénicas. 

        Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga (Red ESpañola de Teatros, Auditorios y Circuitos de Titularidad Pública, 2003-03)
        Esta obra es el fruto de años de investigación sobre la gestión en entidades de servicios de exhibición de artes escénicas y parte de dos pretensiones básicas: 1. Realizar una aportación teórica sobre la gestión en las ...
      • Marketing of professional services. The Case of El Cuartel: Managing Creative Services 

        Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; Ruiz-Alba Robledo, José Luis (2022)
        Material Audiovisual en el que se abordan contenidos desarrollados en el marco de la asignatura Marketing de Servicios
      • Marketing of professional services. The Case of MDG Advisors: In constant search for excellence 

        Ruiz-Alba Robledo, José Luis; Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga (2022)
        Material docente en inglés enmarcado en la asignatura Marketing de servicios que se acerca al tema de la gestión de marketing en los servicios profesionales a través del caso MDG Asesores.
      • Marketing of professional services. The Case of MDG Advisors: In constant search for excellence 

        Ruiz-Alba Robledo, José Luis; Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga (2022)
        Entrevista a MDG Advisors en la que se abordan conceptos prácticos de gestión estudiados en la asignatura Marketing de Servicios
      • Marketing pharmaceutical services. The Case of Próxima Farmacias 

        Ruiz-Alba Robledo, José Luis; Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga (2022)
      • El papel borroso de los actores vinculados en los sistemas de innovación. 

        Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga (2023-06)
        Propósito: el propósito del documento es conectar el papel estratégico de los actores comprometidos en la superación de fronteras para mejorar los procesos dinámicos de integración de recursos y aumentar el tamaño de la ...
      • Los públicos de la cultura. 

        Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga (Secretaría General de Universidades de la Consejería de Economía, Innovación, Ciencia y Empleo de la Junta de Andalucía. Servicio de publicaciones de la Universidad de Cádiz, 2013)
        En los últimos años el desarrollo de las tecnologías de la información y la comunicación ha originado nuevas condiciones para la generación de valor en la economía y en el intercambio entre las empresas y sus clientes. ...
      • The role of network ties in reaching radical innovation 

        Ventura-Fernández, RafaelAutoridad Universidad de Málaga; Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga (2018-07-12)
        The purpose of this paper is to analyze how institutions can facilitate or inhibit radical innovation. The authors maintain that organizational radical innovation is necessary to maintain a competitive advantage and evolve ...
      • The innovation effects of engaged actors in Open Platform Ecosystems 

        Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; Luzi, Marco (Springer Nature, 2025-03-18)
        This chapter explores how innovation emerges within open platform ecosystems, using the Service-Dominant Logic (SDL) as a theoretical foundation and focusing on rewards-based crowdfunding as a practical case. Open platforms ...
      • The role of balanced centricity on service ecosystems development: an analysis of new business models 

        Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; Ventura-Fernández, RafaelAutoridad Universidad de Málaga (2017)
        Purpose – The purpose of this paper is to propose that for a service ecosystem to arise, there is a need for all the stakeholders to seek for balanced centricity at the micro, meso and macro context. For new collaborative ...
      • The role of institutions in achieving radical innovation. 

        Ventura-Fernández, RafaelAutoridad Universidad de Málaga; Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; Díaz-Méndez, Montserrat (Emerald Insights, 2019-09-03)
        The purpose of this paper is to analyze how institutions can facilitate or inhibit radical innovation. The authors argue that organizational radical innovation is necessary to maintain a competitive advantage and to evolve ...
      • The system effects of linkages on actor disposition and source density: an approach to university-industry linkages. 

        Ventura-Fernández, RafaelAutoridad Universidad de Málaga; Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; Martínez-Martínez, Sofía Louise (Emerald Insights, 2023-03-28)
        Linkages play a strategic role in improving actor disposition and resource density in university–industry ecosystems. Due to the importance of interconnected ecosystems for the development of engaged universities, applying ...
      • University Business Innovating 

        Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga (2019-06-14)
        Purpose – The aim of the present paper is to explore whether in the context of universities as complex services, it is possible to develop new business models rooted in Service Dominant Logic (SDL), where the constituent ...
      • Value co-creation as determinat of succcess in crowd-funding experiencesin the cultural sector 

        Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; Ventura-Fernández, RafaelAutoridad Universidad de Málaga; Santoja, Antonio (2014-02-07)
        The aim of the present study is to analyse the role of value co-creation on success crowd-funding experiences in the cultural sector. The relationships developed between actors can be considered as a type of collaborative ...
      • Value proposition as a framework for value co-creation in crowd-funding ecosystem 

        Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; Ventura-Fernández, RafaelAutoridad Universidad de Málaga; Kelleher, Carol (2015-07-03)
        The present paper suggests that crowd-funding in the arts and cultural sector occurs within a complex service ecosystem, where six categories of value propositions frame eight value co-creation processes, namely through ...
      • Value proposition as a framework for value co-creation in crowdfunding ecosystems. 

        Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; Ventura-Fernández, RafaelAutoridad Universidad de Málaga (SAGE, 2019)
        The aim of this article is to explore whether the ecosystem approach is required to understand the new service model of crowdfunding. The value proposition approach offers different interpretations for each of the eight ...
      • Value-in-context in Crowd-funding ecosystems: how context frames value co-creation 

        Quero-Gervilla, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; Kelleher, Carol; Ventura-Fernández, RafaelAutoridad Universidad de Málaga (2014-07-10)
        The aim of the present paper is to analyse if the phenomenon of crowd funding can be considered a service ecosystem, where all of the actors generate resources and co-create value for and within the system. A qualitative, ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA