
- RIUMA Principal
- Listar por autor
Listar por autor "Martín-Rojas, Rodrigo"
Mostrando ítems 1-5 de 5
-
Enhancing organizational performance with social media use: the catalysing effect of corporate entrepreneurship
Martín-Rojas, Rodrigo; García-Morales, Víctor J.; Garrido-Moreno, Aurora(2019-06-18)
Social Media use has become pervasive and firms are increasingly relying on it, not only to relate to customers, but also to leverage internal processes like innovation. The strategic use of these tools can facilitate also ... -
Exploring value creation with Social Media use in hotels
Garrido-Moreno, Aurora; García-Morales, Víctor J.; Martín-Rojas, Rodrigo; García-Sánchez, Encarnación (2016-06-27)
En la última década las tecnologías de Social Media han revolucionado el entorno competitivo, reinventando la forma de relacionarse con los clientes. En el sector hotelero, hoteles de todo el mundo están usando dichas ... -
Going beyond the curve: Strategic measures to recover hotel activity in times of COVID-19
Garrido-Moreno, Aurora; García-Morales, Víctor J.; Martín-Rojas, Rodrigo (ELSEVIER, 2021-06)
Hospitality firms are facing unprecedented challenges on a global scale. The catastrophic effects of the COVID-19 pandemic and its multiple devastating global consequences have initiated a profoundly disruptive transformation ... -
Impulsando el espíritu emprendedor corporativo en ecosistemas emprendedores basados en el conocimiento
Lardón-López, María Esmeralda; García-Morales, Víctor J.; Martín-Rojas, Rodrigo; Garrido-Moreno, Aurora(2023-02)
El objetivo de este trabajo es investigar si la pertenencia de una empresa a un ecosistema emprendedor basado en el conocimiento (KBEE) influye en el incremento del capital relacional (relación con clientes, con proveedores ...