JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Edwards, Stephen H."

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-2 de 2

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Assessing Incremental Testing Practices and Their Impact on Project Outcomes. 

        Kazerouni, Ayaan M.; Shaffer, Clifford A.; Edwards, Stephen H.; Servant-Cortés, Francisco JavierAutoridad Universidad de Málaga (ACM, 2019)
        Software testing is an important aspect of the development process, one that has proven to be a challenge to formally introduce into the typical undergraduate CS curriculum. Unfortunately, existing assessment of testing ...
      • Fast and Accurate Incremental Feedback for Students’ Software Tests Using Selective Mutation Analysis. 

        Kazerouni, Ayaan M.; Davis, James C.; Basak, Arinjoy; Shaffer, Clifford A.; Servant-Cortés, Francisco JavierAutoridad Universidad de Málaga; Edwards, Stephen H.[et al.] (Elsevier, 2021)
        As incorporating software testing into programming assignments becomes routine, educators have begun to assess not only the correctness of students’ software, but also the adequacy of their tests. In practice, educators ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA