
- RIUMA Principal
- Listar por autor
Listar por autor "Cristofol, Francisco Javier"
Mostrando ítems 1-3 de 3
-
Análisis de las demandas profesionales en publicidad digital de los egresados en Publicidad y Relaciones Públicas.
Cristofol, Francisco Javier; Cristófol-Rodríguez, María del Carmen; Guerrero-Navarro, Daniel
(Fragua, 2020)
La presente investigación parte de la situación del ámbito académico y laboral de los profesionales de la publicidad y las relaciones públicas en el mundo digital. La reflexión en torno a la actualidad hace necesario un ... -
Building and communicating territorial brand values: The case of Destination British Columbia
Cristofol, Francisco Javier; Zamarreño-Aramendia, Gorka; Cruz-Ruiz, Elena de los Reyes
; San Egenio-Vela, Jordi de (2024-07-12)
In today’s interconnected world, efectively communicating territorial values is paramount for regions seeking to distinguish themselves globally. Efective destination branding requires carefully synthesizing cultural, ... -
Innovation and Competitiveness in the Territorial Brand of the Algarve: A Comparative Analysis of Its Social Media Communication and Web Content
Cristofol, Francisco Javier; Berraquero-Rodríguez, Diego; Zamarreño-Aramendia, Gorka; Alves, Paulo Falcão (MDPI, 2025-05-17)
In an increasingly competitive global tourism context, territorial branding plays a key role in enhancing the visibility, identity, and resilience of regions. This study focuses on the Algarve, a region in southern Portugal, ...