JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "López-Rodríguez, Slava"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-2 de 2

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Multicausal analysis of the dropout of university students from teacher training studies in Andalusia 

        Ibáñez-Cubillas, María del PilarAutoridad Universidad de Málaga; López-Rodríguez, Slava; Martínez-Sánchez, Isabel; Álvarez Rodríguez, José (Frontiers Media (Frontiers in Education), 2023)
        To give an answer and a solution to the inconveniences that dropout brings to universities and to society, we have studied the different approaches that exists in the actual scientific literature about the reasons of this ...
      • Psychometric Properties of the Spanish Version of the Cognitive Emotional Regulation Difficulties Questionnaire (CERQ) in Higher Education Students in Times of Covid-19 

        Rodríguez-Sabiote, Clemente; Ibáñez-Cubillas, María del PilarAutoridad Universidad de Málaga; López-Rodríguez, Slava; Álvarez Rodríguez, José (Frontiers Media (Frontiers in Education), 2021)
        The Cognitive Emotion Regulation Questionnaire (CERQ) is an instrument developed to assess the cognitive strategies of emotional regulation used by people after experiencing a negative event. The present study aimed to ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA