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    Listar por autor "Romero Charneco, María"

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      • Customer intentions toward the adoption of WhatsApp chatbots for restaurant recommendations 

        Romero Charneco, María; Casado-Molina, Ana MaríaAutoridad Universidad de Málaga; Alarcón-Urbistondo, María del PilarAutoridad Universidad de Málaga; Cabrera-Sánchez, Juan Pedro (Emerald Publishing, 2025-01-01)
        Purpose – Given the importance of chatbots in customer service in tourism, this paper aims to understand the drivers that predispose regular consumers of restaurant recommendation chatbots to continue using them. Desig ...
      • Los emojis en la comunicación digital de las marcas de bebidas: Tendencias en el social business. 

        Romero Charneco, María; Casado-Molina, Ana MaríaAutoridad Universidad de Málaga; Alarcón-Urbistondo, María del PilarAutoridad Universidad de Málaga (Forúm Internacional de Comunicación y Relaciones Públicas, 2016)
        A medida que las redes sociales han ido creciendo y el número de caracteres por mensaje se ha limitado, los emojis han aumentado su presencia y se han convertido en un factor clave en la comunicación de los servicios de ...
      • Exploring the opportunities of the emojis in brand communication: The case of the beer industry 

        Casado-Molina, Ana MaríaAutoridad Universidad de Málaga; Rojas-de-Gracia, María MercedesAutoridad Universidad de Málaga; Alarcón-Urbistondo, María del PilarAutoridad Universidad de Málaga; Romero Charneco, María (SAGE journals, 2022)
        This study shows that emojis are a significant element in brand communications, which still requires attention from researchers. Specifically, it describes the use of emojis by the four companies with the largest audiences ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
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