JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "De San Eugenio Vela, Jordi"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-5 de 5

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Active listening in the management of crisis communication: Case study of the 2017 terrorist attack in Barcelona. 

        Cristófol Rodríguez, Francisco Javier; De San Eugenio Vela, Jordi; Paniagua-Rojano, Francisco JavierAutoridad Universidad de Málaga (Universidad de Navarra, 2020-09-30)
        This article analyses the use of social networks as a public relations strategy within the framework of a crisis communication strategy deployed following a terrorist attack. More specifically, the Twitter account of the ...
      • Corporate social responsibility and football clubs: The value of environmental sustainability as a basis for the rebranding of Real Betis Balompié in Spain 

        Lobillo-Mora, Gema MaríaAutoridad Universidad de Málaga; Ginesta-Portet, Xavier; De San Eugenio Vela, Jordi (MDPI AG, 2021-12-11)
        On October 2020, Real Betis Balompié, a football club located in Seville (Andalucia), presented the Forever Green programme, a global programme of Corporate Social Responsibility (CSR) that, through the club’s foundation, ...
      • Effects of Social Media on Enotourism. Two Cases Study: Okanagan Valley (Canada) and Somontano (Spain) 

        Cristófol Rodríguez, Francisco Javier; Zamarreño-Aramendia, GorkaAutoridad Universidad de Málaga; De San Eugenio Vela, Jordi (MDPI, 2020)
        The aim of this article is to analyze the social media effects on enotourism. Two territories of similar extension and with historical coincidences in their development have been selected: the Okanagan Valley, Canada, and ...
      • Marcas de cerveza e identidad territorial: Generación de valor en medios sociales. 

        Cristófol Rodríguez, Francisco Javier (UMA Editorial, 2017-12-20)
        La Tesis Doctoral “Marcas de cerveza e identidad territorial: Generación de valor en medios sociales” tiene como objetivo identificar cómo las marcas de cerveza se relacionan con las marcas territoriales y cómo se genera ...
      • Social-Media Analysis for Disaster Prevention: Forest Fire in Artenara and Valleseco, Canary Islands. 

        Zamarreño-Aramendia, GorkaAutoridad Universidad de Málaga; Cristofol, F. J.; De San Eugenio Vela, Jordi; Ginesta, Xavier (MPDI, 2020-12-31)
        This manuscript investigates the use of social media, specifically Twitter, during the forest fires in Artenara and Valleseco, Canary Islands, Spain, during summer 2019. The used methodology was big-data analysis through ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA