JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Olea, Benjamín"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-3 de 3

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Conformal Vector Fields and Null Hypersurfaces 

        Atindogbé, Cyriaque; Olea, Benjamín (Springer, 2022-05-03)
        We give conditions for a conformal vector field to be tangent to a null hypersurface. We particularize to two important cases: a Killing vector field and a closed and conformal vector field. In the first case, we obtain a ...
      • Contact structures on null hypersurfaces 

        Atindogbé, Cyriaque; Gutiérrez-López, ManuelAutoridad Universidad de Málaga; Hounnonkpe, Raymond; Olea, Benjamín (Elsevier, 2022-08)
        The aim of this paper is to show how we can induce contact structures, contact metric structures and Sasaki structures on a null hypersurface from a rigging vector field. We give several explicit examples of this construction ...
      • Fostering the cooperative learning of mathematics in engineering schools through the "Teacher-Apprentice" group dynamics 

        Morales-González, Juan MiguelAutoridad Universidad de Málaga; Olea, Benjamín; Atencia-Ruiz, Miguel AlejandroAutoridad Universidad de Málaga; Madrid-Labrador, Nicolás MiguelAutoridad Universidad de Málaga (2019-05-30)
        In this presentation, we report on the experience gained and the results obtained from an educational innovation project that has sought to introduce cooperative learning into the mathematics subjects of the first year of ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA