JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Pera, Rebecca"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-2 de 2

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Digital strategy aligning in SMEs: a dynamic capabilities perspective. 

        Canhoto, Ana Isabel; Quinton, Sarah; Pera, Rebecca; Molinillo-Jiménez, SebastiánAutoridad Universidad de Málaga; Simkin, Lyndon (2021-07-31)
        Digital strategy alignment is a dominant concern for today’s managers and information systems researchers. Yet research in this area remains fragmented, particularly on the digital strategy alignment of small and medium-sized ...
      • Roles of Capabilities and Leader Characteristics in SME Digital Innovation 

        Budhathoki, Tribikram; Pera, Rebecca; Quinton, Sarah; Molinillo-Jiménez, SebastiánAutoridad Universidad de Málaga (Ribeiro Soriano, Domingo Enrique (Editor literario), 2016-03)
        Digital technology (viewed as the combination of information, computing, communication, and connectivity technology) is impacting on the marketplaces that SMEs operate in. Yet, little is understood about how these businesses ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA