JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Soriano-Alcántara, Jesús Manuel"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-2 de 2

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Exploring digital competencies: validation and reliability of an instrument for the educational community and for all educational stages 

        Soriano-Alcántara, Jesús Manuel; Guillén-Gámez, Francisco David; Ruiz-Palmero, JulioAutoridad Universidad de Málaga (Spinger, 2024)
        Digital competencies are very significant in terms of integrating digital resources into educational processes. This study presents the validity and reliability of an instrument cre- ated by Carrera et al. (2011), in ...
      • Exploring the educational digital landscape in the Dominican Republic: a comparative study of competencies in different stages and socio‑digital environments 

        Soriano-Alcántara, Jesús Manuel; Guillén-Gámez, Francisco D.; Ruiz-Palmero, JulioAutoridad Universidad de Málaga (Springer Nature, 2024-07-02)
        The purpose of this study was to have a more holistic and complete vision of the digital competencies of the three main agents of the teaching–learning process (teachers, students and parents) of all educational stages, ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA