JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Fernández-Torres, Pablo"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-5 de 5

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • A Disruptive Educational Project in Secondary Education. The Case of IES Cartagines. 

        Rivas-Flores, José IgnacioAutoridad Universidad de Málaga; Fernández-Torres, Pablo; Martagón Vázquez, Virginia; Moreno Parra, Jesús Javier; Márquez-García, María JesúsAutoridad Universidad de Málaga (2023)
        The project presented here arises from the new educational needs that emanate from the changes taking place in the social, cultural, political, and economic spheres. The boundaries of formal education, as it has been ...
      • Involvement in Educational Transformation. Ethical-political Thought and Action in Initial Teachers´ Training 

        Márquez-García, María JesúsAutoridad Universidad de Málaga; Fernández-Torres, Pablo; Martagón Vázquez, Virginia; Moreno Parra, Jesús Javier (2021-09-06)
        This paper analyses the experience of teacher education students, in the subject “Educational Management of schools and institutions”, in Malaga University. These students collaborate voluntarily in schools carrying out ...
      • Learning To Be Teachers In Transforming Schools 

        Márquez-García, María JesúsAutoridad Universidad de Málaga; Leite-Méndez, Analía ElizabethAutoridad Universidad de Málaga; Cortés-González, PabloAutoridad Universidad de Málaga; Fernández-Torres, Pablo (2019-09-16)
        El trabajo que se presenta refleja parte de la investigación que se lleva a cabo en la Facultad de Ciencias de la Educación sobre voluntariado, aprendizaje y comunidades de aprendizaje y como parte del Proyecto de I+D+I: ...
      • Teachers' Narratives for the Liberation of the Identity of the Oppressor Teacher. 

        Fernández-Torres, Pablo; Calvo-León, PiedadAutoridad Universidad de Málaga; Martagón Vázquez, Virginia; Rivas-Flores, José IgnacioAutoridad Universidad de Málaga (2023)
        The study we are presenting shows an experience in which the teacher shares with the students a class diary that is mostly composed of personal reflective processes that happen during the subject. The context in which this ...
      • University School Involvement and Educational Transformation. Another Teacher Education for Another School. 

        Leite-Méndez, Analía ElizabethAutoridad Universidad de Málaga; Rivas-Flores, José IgnacioAutoridad Universidad de Málaga; Fernández-Torres, Pablo; Márquez-García, María JesúsAutoridad Universidad de Málaga; Cortés-González, PabloAutoridad Universidad de Málaga; González-Calvo, Gustavo[et al.] (2023)
        Teacher training in Spain suffers from a technocratic approach that segregates theory and practice, in a hierarchical relationship. It assumes that it is necessary to have a previous theoretical framework in order to apply ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA