JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Vilaseca Momplet, Rosa"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-2 de 2

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Early intervention services during the COVID-19 pandemic in Spain: toward a model of family-centered practices. 

        Vilaseca Momplet, Rosa; Ferrer, Fina; Rivero, Magda; Bersabé-Morán, Rosa MaríaAutoridad Universidad de Málaga (Frontiers, 2021-11-11)
        Early intervention services (EIS) worked hard to continue serving children and their families during the COVID-19 lockdown, using online applications. This study aimed to determine families’ and professionals’ perceptions ...
      • Relationship between parental perceptions, family income and support received with family quality of life in families with a child with an intellectual disability 

        Ferrer Vidal, Fina; Vilaseca Momplet, Rosa; Bersabé-Morán, Rosa MaríaAutoridad Universidad de Málaga (Universidad de Salamanca, 2022-10)
        Research has shown that families raising a child with intellectual disability (ID) face many challenges and need to implement adaptation strategies. Some authors suggest that positive parental perceptions and perceived ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA