JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Vereda-Alonso, Cristina"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-6 de 6

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Afasia de tipo motor en inglés y en español: Estudio contrastivo de las variables lingüísticas intervinientes en la lectura 

        Vereda-Alonso, CristinaAutoridad Universidad de Málaga (UMA Editorial, 2017-12-14)
        La presente tesis doctoral es un estudio sobre el procesamiento de lectura en personas con afasia de tipo motor de habla inglesa y de habla española. El objetivo de este trabajo es demostrar que existen diferencias entre ...
      • Experiences integrating teleworking tools in face-toface teaching: satisfaction of students 

        Vereda-Alonso, CristinaAutoridad Universidad de Málaga; Cerrillo-González, María del Mar; Gómez-Lahoz, CésarAutoridad Universidad de Málaga; García-Delgado, Rafael A.; Rodríguez-Maroto, José MiguelAutoridad Universidad de Málaga; Vereda-Alonso, CarlosAutoridad Universidad de Málaga[et al.] (IATED Academy, 2024)
        In another contribution presented at this conference, we outlined the objectives, methodology, and academic results of an Educational Innovation Project conducted at the University of Malaga. The innovations were implemented ...
      • Experiences integrating teleworking tools in faceto-face teaching: academic results 

        Vereda-Alonso, CristinaAutoridad Universidad de Málaga; Cerrillo-González, María del Mar; Gómez-Lahoz, CésarAutoridad Universidad de Málaga; Villén-Guzmán, María DoloresAutoridad Universidad de Málaga; Paz-García, Juan ManuelAutoridad Universidad de Málaga; Vereda-Alonso, CarlosAutoridad Universidad de Málaga[et al.] (IATED Academy, 2024)
        An Educational Innovation Project is currently underway at the University of Malaga. The primary goal of the project is to enhance the skills acquired in synchronous online teaching during the COVID-19 confinement, with ...
      • Incentivizing student participation in QAS questionnaires: an evaluation of a guaranteed prize system at the University of Malaga 

        Vereda-Alonso, CristinaAutoridad Universidad de Málaga; Cerrillo-González, María del Mar; Gómez-Lahoz, CésarAutoridad Universidad de Málaga; Villén-Guzmán, María DoloresAutoridad Universidad de Málaga; Vereda-Alonso, CarlosAutoridad Universidad de Málaga (MDPI, 2024-02-21)
        This paper investigates the effects of a guaranteed prize incentive, in the form of an extra score, on student engagement in the quality assurance system (QAS) questionnaires employed for evaluating teaching performance ...
      • Incentivizing Student Participation in QAS Questionnaires: An Evaluation of a Guaranteed Prize System at the University of Malaga. 

        Vereda-Alonso, CristinaAutoridad Universidad de Málaga; Cerrillo-González, María del Mar; Gómez-Lahoz, CésarAutoridad Universidad de Málaga; Villén-Guzmán, María DoloresAutoridad Universidad de Málaga; Vereda-Alonso, CarlosAutoridad Universidad de Málaga (MPDI, 2024-02-21)
        This paper investigates the effects of a guaranteed prize incentive, in the form of an extra score, on student engagement in the quality assurance system (QAS) questionnaires employed for evaluating teaching performance ...
      • Motor-type aphasia in English and Spanish and its relation to the linguistic variables intervening in reading. 

        Vereda-Alonso, CristinaAutoridad Universidad de Málaga; González-Sánchez, MercedesAutoridad Universidad de Málaga (De Gruyter Poland, 2021-10-18)
        This pilot study was designed to explore the way linguistic variables affect reading in English and Spanish in the context of motor-type aphasia. The participants were two speakers with English L1, two English-Spanish ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA