JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Muñoz-Martos, María del Mar"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-14 de 14

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Análisis de reputación empresarial y de engagement en Instagram: Una mirada comparativa a través de rankings. 

        Rojas-de-Gracia, María MercedesAutoridad Universidad de Málaga; Muñoz-Martos, María del MarAutoridad Universidad de Málaga; Gomar-Lomeña, Jesús (2023)
        En la actual era digital, la reputación empresarial y las redes sociales están estrechamente ligadas, ya que estas últimas han transformado la manera en que las empresas interactúan con sus clientes y, consecuentemente, ...
      • Balancing the sustainability in the 2030 agenda: the OECD countries. 

        García-Peña, María del CarmenAutoridad Universidad de Málaga; Díaz-Díez, BárbaraAutoridad Universidad de Málaga; Muñoz-Martos, María del MarAutoridad Universidad de Málaga (Taylor & Francis, 2022-11-11)
        When assessing the achievement of the 2030 Agenda, the equili-brium among the dimensions of the sustainable development shouldbe taken into account, recognizing the balanced and integratednature of the Sustainable Development ...
      • Digitally supported internal market orientation: antecedents, measurement, repercussions for organisational and business performance 

        Kazakov, Sergey (UMA Editorial, 2021-12-14)
        The present thesis depicts Internal Market Orientation (IMO) theory development conceptualisation with contemplation of new conditions, realities and technologies available to modern businesses in service industries. ...
      • Gamificacion in education and active methodologies at Higher education 

        Soler-Porta, MarianoAutoridad Universidad de Málaga; Caña-Palma, RocíoAutoridad Universidad de Málaga; Bentabol-Manzanares, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; Cortés-Fernández, LuisAutoridad Universidad de Málaga; Bentabol-Manzanares, María AmparoAutoridad Universidad de Málaga; Muñoz-Martos, María del MarAutoridad Universidad de Málaga; Esteban-Pagola, Ana IsabelAutoridad Universidad de Málaga; Luna-Jiménez, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; Lopes, Ana Paula[et al.] (2019-07-01)
        In recent years, there has been an increasing interest in applying Gamification in Education, which can be defined as the application of game design elements to learning activities. Its purpose is to motivate students by ...
      • Looking for students' enthusiasm: flipped classroom 

        Lopes, Ana Paula; Soler-Porta, MarianoAutoridad Universidad de Málaga; Bentabol-Manzanares, María AmparoAutoridad Universidad de Málaga; Bentabol-Manzanares, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; Caña-Palma, RocíoAutoridad Universidad de Málaga; Muñoz-Martos, María del MarAutoridad Universidad de Málaga; Esteban-Pagola, Ana IsabelAutoridad Universidad de Málaga; Luna-Jiménez, María JoséAutoridad Universidad de Málaga; Cortés-Fernández, LuisAutoridad Universidad de Málaga[et al.] (2019-01-09)
        The “flipped classroom” is a pedagogical model that consists of putting certain learning processes outside the classroom so that the teacher can devote more class time to students’ acquisition of practical skills, for ...
      • Measuring engagement on Twitter using a composite index: An application to social media influencers. 

        Muñoz-Martos, María del MarAutoridad Universidad de Málaga; Rojas-de-Gracia, María MercedesAutoridad Universidad de Málaga (2024)
        Engagement on social media networks is a complex concept involving numerous interconnected and challenging-to-evaluate elements. We propose a composite index as a tool to quantify the engagement on the social network ...
      • Measuring engagement on twitter using a composite index: an application to social media influencers. 

        Muñoz-Martos, María del MarAutoridad Universidad de Málaga; Rojas-de-Gracia, María MercedesAutoridad Universidad de Málaga; Navas-Sarasola, Carlos (Elsevier, 2022)
        Engagement on social networks is a complex concept, in which many interconnected, difficult-to-assess components interact. It is precisely this complexity which motivated this work, which proposes a composite index as a ...
      • Methodological approach to evaluate the commercial attractiveness of outbound markets in tourism. The case of European countries 

        Sierra-Herrezuelo, PlácidoAutoridad Universidad de Málaga (Servicio de Publicaciones y Divulgación Científica, 2015)
        Método para la evaluación del atractivo comercial de los diferentes segmentos que componen un mercado turístico como paso previo a la toma de decisiones multicriterio relativa a la selección del público objetivo de la ...
      • Planning and evaluation of the 2030 Agenda: governance, localization and balance 

        García-Peña, María del CarmenAutoridad Universidad de Málaga (UMA Editorial, 2023)
        Esta tesis analiza metodologías y herramientas de planificación y evaluación de la Agenda 2030 y sus objetivos de desarrollo sostenible (ODS) en el proceso de localización de los mismos en territorios subnacionales. ...
      • Posicionamiento de las cofradías y hermandades de Semana Santa en Facebook. 

        Muñoz-Martos, María del MarAutoridad Universidad de Málaga (AFIDE, 2021)
        En las últimas décadas muchas cofradías y hermandades se han incorporado a las redes sociales, actuando de la misma forma que cualquier otro agente social. Con el propósito de ayudar a estas instituciones a conocer realmente ...
      • Ranking y engagement de los influencers en Twitter según su género y sector de actividad. 

        Rojas-de-Gracia, María MercedesAutoridad Universidad de Málaga; Muñoz-Martos, María del MarAutoridad Universidad de Málaga (2023)
        El engagament en Twitter es un concepto complejo que se puede medir a través de distintas métricas y depender de varias variables. En concreto, en este trabajo se analiza la relación que la temática abordada por los ...
      • Regional tourism competitiveness using the PROMETHEE approach. 

        Lopes, Ana Paula; Muñoz-Martos, María del MarAutoridad Universidad de Málaga; Alarcón-Urbistondo, María del PilarAutoridad Universidad de Málaga (Elsevier, 2018)
        The competitiveness of tourism destinations is a key issue because it enables destinations to know their position with regard to their competitors. The aim of this paper is threefold: (1) to address the measurement of ...
      • Sectorial evaluation and characterization of internal marketing orientation through multicriteria analysis 

        Muñoz-Martos, María del MarAutoridad Universidad de Málaga; Kazakov, Sergey; Ruiz-Alba Robledo, José Luis (Springer, 2024)
        This research carries out a comparative analysis of the Internal Market Orientation (IMO) to a sample of small and medium enterprise companies, which has been divided into nine groups based on their business sectors. ...
      • The impact of information and communication technology and internal market orientation blending on organisational performance in small and medium enterprises. 

        Kazakov, Sergey; Ruiz-Alba Robledo, José Luis; Muñoz-Martos, María del MarAutoridad Universidad de Málaga (Emerald, 2020-11-30)
        The present study examines the concept of internal market orientation (IMO) and its effects on organisational performance comprising job satisfaction and employees’ loyalty in the small and medium enterprises (SMEs) ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA