JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUMAComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasTipo de publicaciónCentrosDepartamentos/InstitutosEditores

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    DE INTERÉS

    Datos de investigaciónReglamento de ciencia abierta de la UMAPolítica de RIUMAPolitica de datos de investigación en RIUMAOpen Policy Finder (antes Sherpa-Romeo)Dulcinea
    Preguntas frecuentesManual de usoContacto/Sugerencias
    Listar por autor 
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor
    •   RIUMA Principal
    • Listar por autor

    Listar por autor "Jiménez-Barreto, Jano"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-3 de 3

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Find a flight for me, Oscar! Motivational customer experiences with chatbots. 

        Jiménez-Barreto, Jano; Rubio, Natalia; Molinillo-Jiménez, SebastiánAutoridad Universidad de Málaga (Emerald, 2021)
        Purpose. Drawing on the self-determination theory, the assemblage theory, and customer experience literature, we aim to develop a framework to understand motivational customer experiences with chatbots. Design/methodolo ...
      • How Chatbot Language Shapes Consumer Perceptions: The Role of Concreteness and Shared Competence. 

        Jiménez-Barreto, Jano; Rubio, Natalia; Molinillo-Jiménez, SebastiánAutoridad Universidad de Málaga (Sage, 2023-07-02)
        In service settings, chatbots frequently are associated with substandard care, depersonalization, and linguistic misunderstandings. Drawing on assemblage theory (i.e., the examination of how heterogeneous parts, through ...
      • Linking the online brand experience and brand credibility with tourists' behavioral intentions toward a destination. 

        Jiménez-Barreto, Jano; Rubio, Natalia; Campo, Sara; Molinillo-Jiménez, SebastiánAutoridad Universidad de Málaga (Elsevier, 2020-03-03)
        Even though concepts such as brand experience and online brand credibility are critical in destination marketing strategies, there have been no previous studies that have analyzed their relationships and influence on ...
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
         

         

        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA
        REPOSITORIO INSTITUCIONAL UNIVERSIDAD DE MÁLAGA